• 033 – 286 22 88

Hulp aanvragen
Contact2022-09-05T20:24:55+00:00

Vragen of meer informatie?

Contactgegevens

A.N.J.A. Assisteert B.V
Parallelweg 7
3931 MS  Woudenberg
T 033 – 286 22 88
E info@anjaassisteert.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
08.30 uur – 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.30

Mobiel zijn we ook (buiten kantoortijden) bereikbaar op: 06-51677053.

Veelgestelde vragen

Kan ik als particulier ook huishoudelijke hulp aanvragen?2022-08-29T10:46:22+00:00

Dat kan. Wij verzorgen huishoudelijke hulp bij mensen die het zelf (tijdelijk) niet meer kunnen. We zijn dus geen “luxe product”. Kunt u het nog prima zelf, maar heeft u er geen zin meer in? Dan verwijzen we u graag door zodat mensen die het echt niet kunnen niet zonder hulp komen te zitten.

Ik heb een PGB (Persoons Gebonden Budget), kan ik dan bij jullie huishoudelijke hulp aanvragen?2022-08-29T10:46:53+00:00

Ja, ook met een PGB kunnen wij u ondersteunen met huishoudelijke hulp

Nemen de huishoudelijke hulpen zelf hun spullen mee?2022-08-29T10:47:55+00:00

De huishoudelijke hulpen maken schoon met de producten die u in huis heeft. Dan weet u zeker dat er schoongemaakt wordt met de producten die u wenst.

Mag de hulp de ramen aan de buitenkant zemen?2022-08-29T10:48:26+00:00

Deze vraag is wat ingewikkelder om te beantwoorden. Heeft u hulp via de gemeente (WMO) dan mogen we alleen in huis schoonmaken. Onze taak is een schoon en leefbaar huis achter te laten zodat uw gezondheid er niet onder te lijden heeft. De buitenkant van uw huis schoonhouden is geen taak binnen deze opdracht. We snappen echter dat het bijzonder fijn is als uw ramen ook aan de buitenkant schoongemaakt worden. Het is bij ons mogelijk om onze hulp te vragen wat langer te blijven en de extra tijd voor klusjes buitenshuis particulier in te kopen. Ditzelfde geldt ook voor het doen van boodschappen, stoepje schrobben of bijvoorbeeld de berging een keertje opruimen. Bent u particuliere cliënt? Dan mag u ook vragen aan de hulp om taken buitenshuis uit te voeren.

Mag ik vragen of de hulp de was strijkt?2022-08-29T10:48:59+00:00

Als u cliënt bent vanuit de WMO heeft u dat aan kunnen geven bij het intake gesprek met de WMO consulenten en kunnen wij het strijkgoed voor u doen.

Zijn jullie verzekerd tegen schade?2022-08-29T10:49:26+00:00

Jazeker, wij hebben een aansprakelijkheidsverzekering die de schade vergoed die veroorzaakt wordt tijdens de uitvoering van de werkzaamheden.

Krijg ik een vaste hulp of komt er iedere keer iemand anders?2022-08-29T10:50:02+00:00

In principe krijgt u een vaste hulp. We koppelen u als hulpvrager aan een vaste huishoudelijke hulp. Als er een klik is tussen u en uw hulp wordt hij/zij uw vaste hulp. Bij ziekte of vakantie van de hulp regelen we vervanging. Dan komt er dus tijdelijk iemand anders.