Wij zijn ANJA

Een gedreven en gepassioneerd team dat altijd klaar staat voor een ander.

A.N.J.A. Assisteert

A.N.J.A. Assisteert is een organisatie die zich richt op zelfstandig wonenden die wat hulp en aandacht kunnen gebruiken. We ondersteunen u met diensten als schoonmaken, boodschappen doen, (samen) koken, verzorgen van huisdieren, klussen in en om het huis, begeleiden naar artsenbezoeken, en nog veel meer. Met deze ondersteuning kunt u zo lang mogelijk zelfstandig en in uw vertrouwde omgeving blijven wonen.

Team

Anja van Altena
Bestuurder

Desiree Oosterhout
Aandachtsfunctionaris huiselijk geweld

Gerda van Helden
Contactpersoon Utrechtse Heuvelrug

Jolanda Bakker
Contactpersoon Leusden

Diana Jansen
Contactpersoon Veenendaal

Annemarie Eweg
Praktijkopleider

Anja van Altena
Bestuurder

Desiree Oosterhout
Aandachtsfunctionaris huiselijk geweld

Gerda van Helden
Contactpersoon Utrechtse Heuvelrug

Jolanda Bakker
Contactpersoon Leusden

Diana Jansen
Contactpersoon Veenendaal

Annemarie Eweg
Praktijkopleider

Schakel onze hulp in

U heeft geen indicatie nodig voor bijvoorbeeld thuiszorg en ingewikkelde regels van overheidswege zijn niet van toepassing. Wanneer u behoefte heeft aan extra hulp, belt u gewoon. Onze tarieven vindt u hier.

Wij werken uitsluitend met zeer betrouwbare dienstverleners. Het moet voor u namelijk plezierig zijn deze mensen om u heen te hebben wanneer ze voor u aan het werk zijn. Kwaliteit en betrouwbaarheid zijn dan ook de peilers waar onze organisatie op steunt. A.N.J.A. Assisteert werkt vanuit de regeling Dienstverlening aan Huis. 

Wij zijn o.a. actief in deze gemeentes

Een breed spreidingsgebied

A.N.J.A. Assisteert is de bemiddelaar tussen hulpaanvrager en dienstverlener.

Op zoek naar de match

Zodra wij denken een match te hebben gevonden, plannen we een kennismakingsafspraak waar uiteraard ook iemand van A.N.J.A. Assisteert aanwezig is. Wij vinden het belangrijk dat de “klik” er is tussen hulpaanvrager en dienstverlener.

Invulling van de hulp

Wat zijn de wensen van de hulpaanvrager en hoe kan de dienstverlener hier optimaal op inspelen? Uiteraard stellen we een bemiddelingsovereenkomst op voor alle partijen, waarna de samenwerking kan worden gestart. Aan de hand van door beide partijen ondertekende urenbriefjes betaalt A.N.J.A. Assisteert de gewerkte uren uit aan dienstverlener en stelt ze een factuur voor de gemaakte uren (achteraf) op voor hulpaanvrager.

“Ze zijn zeer attent, behulpzaam, meelevend en hebben gezellige dames in dienst. In vakantie of bij ziekte is er altijd vervanging d.m.v. studenten wat heel goed werkt. Niets dan lof!”

Mimi J.

Client van A.N.J.A. Assisteert

Vrijblijvend meer informatie?

Bel ons 033 – 286 22 88